متن آهنگ زیبای سریال فاصله ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
متن آهنگ زیبای سریال فاصله ها
نوشته شده در 21 شهريور 1389
بازدید : 1973
نویسنده : TAKPAR

 

 *متن آهنگ زیبای سریال فاصله ها*

به من بفهمون کجای سرنوشتم دارم میرم جهنم یا راهی بهشتم

از این دوراهی دل خوشی ندارم یا میخورم به پاییز یا میرسه بهارم

به رسم ابرا همش تبعید میشم با هیچ کوهی سر سازش ندارم

یه موجم که با دریا قهر کرده بدون تو من آرامش ندارم

گمت کردم ولی غافل از اینکه خدا با این بزرگی گم نمیشه

مواظب بودی از دستت نیفتم هوامو داری و داشتی همیشه

دارم نابود میشم دود میشم بزار آتیشه این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکیایی نزار عمرم با جون کندن حروم شه...

( آهنگ : فواد غفاری / تنظیم : شهاب اکبری , فواد غفاری / ترانه : پویا بیاتی )

بانهایت عشق تقدیم به شما




:: برچسب‌ها: متن آهنگ زیبای سریال فاصله ها :فواد غفاری / تنظیم : شهاب اکبری , فواد غفاری / ترانه : پویا بیاتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: